Skip to main content

Alle kleding die je bij ons koopt, moet in perfecte conditie zijn.
Voor alle aankopen geldt: Niet goed geld terug!
De Tweedhands kleding is gebruikt, maar vaak zo goed als nieuw.

Nieuwe kleding ruilen of retourneren

  • Wanneer een kledingstuk niet aan je verwachting voldoet, en “nieuw” is, dan kun je het ruilen.
  • De zichttermijn is 14 dagen, het retourneren moet binnen 14 dagen na de retoourmelding gebeuren..
  • Stuur het kledingstuk terug.
  • Doe er een briefje bij met het bestelnummer – je naam – en wat we voor je kunnen doen.
  • Wil je geld terug – dan ook een IBAN nummer.
  • Bij een retour moet de kleding ongedragen zijn – in de verpakking – met de kaartjes er nog aan.
  • De kosten en het risico van de retourzending zijn voor je eigen rekening.
  • Hebben wij een fout gemaakt, dan betalen wij natuurlijk de verzendkosten terug.
  • Het retour adres staat op het adreslabel dat op je pakje zit. Melkofpuur, Dokter van Peltlaan 62, 1861 KD Bergen NH
  • Nadat je retour met de post is gekomen – krijg je bericht en kun je een nieuwe bestelling doen, of je geld terug krijgen.
  • Retourbetalingen doen wij binnen 14 dagen.
  • Bij het ruilen van de bestelling, betalen wij de verzending van de ruiling.
  • Maatwerk (staat vermeld) kan geruild worden indien de pasvorm niet goed is. We maken een tegoedbon voor je aan.
  • Vintage en Tweedehands kleding kan niet geruild worden.

Heb je vragen? Gebruik dan ons contactformulier.

Garantie

Niet goed, geld terug
De Aanbieder biedt op alle ”nieuwe” artikelen garantie. Bewaar de afleveringsbon van het artikel goed, dit is uw garantiebewijs.
Deze garantie geldt niet voor normale slijtage dan wel breuken aan gebruiksgoederen.

Klachten bij het Europees ODR Platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@melkofpuur.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Algemene gegevens van Melkofpuur

Melkofpuur
email: verkoop@melkofpuur.nl
IBAN: NL70INGB0009316386
Rekeningnummer:ING 9316386
BIC: INGBNL2A
KvK nummer: 37088796
BTW nummer: NL0555.20.728.B01

Kantoor Melkofpuur (retouradres)
Dokter van Peltlaan 62
1861 KD Bergen NH

Magazijn Melkofpuur
Tuinstraat 26A
1815TM Alkmaar
06 51910176

Wanneer we de telefoon niet op kunnen nemen laat dan een sms achter met je nummer, dan bellen we terug. Indien je vragen hebt kun je het Contact formulier gebruiken.